Vårflörten
S5 A16: Cameron ska hålla i skolans vårdans, men när en populär lärare återvänder från sitt sabbatsår, leder det till inte så vänlig konkurrens. Claire övervakar dansen, Phil får Haley att följa med till hans årliga mäklarbankett och ser fram emot att imponera på sin dotter. Mitch börjar på ett nytt jobb och förstår inte riktigt sin nya chef eller arbetsmiljön.