Vem har släppt in hunden?
S1, A2: Sydney vill adoptera en hund, men Max tycker inte att hon är redo för det ansvaret. Vi får sedan se hur Max också ville ha en hund när han var liten, men hur hans mamma gav honom en sköldpadda i stället.