Verkställande order
S3, A7: Alicia är rädd att hon kommer bryta mot sekretessbestämmelserna när Finansdepartementet tvingar henne att ge ut information om hennes senaste klient, medan Peter motvilligt fördjupar sig i Wills tidigare överträdelser.