Visits, Conjugal and Otherwise
S1 A2: Schibetta och fängelsepersonalen kämpar mot varandra för att först avslöja vem som mördade Ortolani (av väldigt olika skäl). Vi ser hur fångarna reagerar på besök från både hustrur och, i ett fall, en familjemedlem som också sitter inne.