Prison Break VS.
S4, A18: Michael och Lincoln bråkar över Scylla samtidigt som Christina ger order om ett lönnmord för att sätta sin plan i rörelse. Sara får några oväntade nyheter; T-Bag ställer till en scen vid den indiska ambassaden och Pad Man paranoia leder till döden.