We Got A Situation
S2 A6: Mike 'The Situation' och hans fru Lauren hälsar på. Pauly och Vinny coachar Antonio genom hans flickvänsbekymmer. Hårda ord vänder två bästisar mot varandra, och en utekväll leder till en ny flört i sviten.