Luann & Sonja: Welcome to Crappie Lake Welcome To Crappie Lake
S1, A1: Seriestart. Luann och Sonja anländer till småstaden Benton i Illinois för att uppliva staden. Tjejerna får ett varmt välkomnande, men chockas senare när de checkar in på Motel Benton och märker att nivån på komfort inte når deras standard.