S1 A1: Seriestart. Jen anordnar en tongafest för sin kompis Meredith, men stämningen dör när Jen inleder en konfrontation med Mary. Heather upptäcker att hennes långvariga vän Lisa har spridit rykten om henne och Whitney får sitt efterlängtade drömbröllop.