9-1-1 What's Your Fantasy?
S6, A8: Station 118 skyndar till undsättning vid en medeltidsmässa, därefter till en kontorsbyggnad där en förtryckande chef blivit förgiftad. Athena fruktar för Mays liv när hon stöter på en psykiskt störd kille. Farbror Buck sitter barnvakt för lilla Jee-Yun när Maddie och Chimney börjar leta hus, och Eddie och Carla förbereder Christopher på hans första skoldans.