9-1-1 What's Your Grievance?
S4, A4: Athena utreder ett mystiskt mord på en kvartersfest, och enhet 118 försöker att skydda människor som utsatts för ett bombhot. Samtidigt är det svårt för Chimney att hålla hemligheter när Maddie och Bucks föräldrar kommer på besök.