Where the Wild Things Are
S4 A12: Sex veckor efter att Derek och Meredith har avslutat sin relation ska de nya ST-läkarna delta i en kirurgtävling med Bailey som domare; George och Lexie installerar sig i sin nya, eländiga lägenhet; Callie och Erica blir vänner.