S1, A5: Martys överarbetade, tecknade hastighetsrök lämnar honom plötsligt, vilket tömmer honom på energi. Han lånar Burnies rökspår för att kunna vinna Månadens Anställda-tävlingen. Kommer hans drömmar gå upp i rök?