S2, A5: Mindy kommer bra överens med en journalist vid namn Jason, men Jason är lite snobbig och tycker att Mindy är för mainstream. För att visa att hon är mer kultiverad än han tror bjuder Mindy med Jason på Christinas konstutställning.