The Mindy Project Will They or Won't They
S4, A14: Mindy och Jody tar emot en grupp vilda collegeflickor som är i stan för att frysa ner sina ägg under vårlovet. När Mindy distraheras av en romantisk kväll med Danny, ställer flickorna till med kaos i New York City.