Winch Wizard
S9 A2: En voltad timmerbil skickar Jamie Davis och hans tunga bärgare till en avlägsen olycksplats i BC:s inland. James Luke från Reliable Towing kämpar för att koppla loss en brinnande traktor från släpvagnen.