Wire-to-Wire
SSG, som investerade fyrtio miljarder won för säsongsvinsten, rusar mot toppen när säsongen drar igång. Förväntningarna på en wire-to-wire-seger belastar tränaren och mardrömmar från det förflutna som han inte vill komma ihåg börjar infiltrera laget.