S7, A5: Tant Cátia älskar att forma sina maträtter för hand, så idag ska hon laga tre förrätts-wraps. Den första är en vegetarisk sushi med ris av couscous och en speciell avokado-, lime- och koriandersås, följt av äggvårrullar fyllda med rökt korv, enkelt och praktiskt. Och slutligen grillade zucchinirullar med keso, pumpamarmelad och balsamvinäger.