Writings on the Wall
S3 A2: Katherine och Theo anpassar sig till sin nya tillvaro. Rome och Regina finner det svårt att kommunicera efter den uteblivna adoptionen. Delilah försöker ha en dejt i sitt barnfria hus och Maggie bildar en oväntad vänskap med sin nya rumskamrat.