S8 A1: Säsongstart. Gregg Wallace beger sig till Hull för att se hur det går till när Yorkshirepuddingar produceras. Cherry Healey besöker en av Storbritanniens största mjöldepåer och lär sig sedan hur man tillagar en perfekt sky till söndagssteken.