You're Only As Sick As Your Secrets
S1 A3: Loudermilk anstränger sig för att få Claire att berätta om sina innersta problem, med blandat resultat. Mugsy återupptar kontakten med sin dotter och upptäcker att vissa relationer är svårare att ställa tillrätta än andra.