The Witch in the Window
Simon tar med sin 12-åriga son till ett lantställe i Vermont, där de kan komma från stadshetsen, fokusera på att renovera huset och försöka komma varandra närmare. Men det visar sig snart att huset är besatt av den tidigare ägarens ande, en ökänt ondskefull kvinna vid namn Lydia. Närvaron är så skrämmande och stark att Simon tvivlar på om han kan skydda sin son eller rädda sig själv från hennes grepp.