12 Rounds: Reloaded
WWE-stjärnan Randy Orton drar upp tempot till överväxel i denna pulshöjande och spännande actionrulle. Efter ett skrämmande telefonsamtal från en hämndlysten psykopat (Brian Markinson) kastas sjukvårdaren Nick Malloy (Orton) in i en dödlig katt- och råttalek. Om Nick inte kan utföra 12 utmaningar utan att koppla in polisen och utan att missa deadline, hotar galningen med att släppa loss en mordvåg. Nick måste koppla ihop kryptiska ledtrådar och jaga mördaren innan det är för sent… tiden är knapp och hans egen frus liv står på spel.