13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi
Av regissören Michael Bay, 13 HOURS, den gripande sanna historien om sex före detta elitmilitärer med uppdrag att skydda CIA som slog tillbaka mot överväldigande odds när terrorister angrep en amerikansk diplomatisk anläggning den 11 september, 2012.