30 Years of Garbage
På 1980-talet gjorde en grupp serietecknare parodi på en populär docka. Resultatet blev en kommersiell produkt som talade till den unga generationens rebelliska sida. Garbage Pail Kids-samlarkorten blev ett enormt populärkulturellt fenomen. Med denna nostalgispäckade dokumentär firar korten 30-årsjubileum.