5 Weddings
En amerikansk journalist reser till Indien för att göra vad hon tror är ett enkelt reportage om Bollywoodbröllop, men får sitt uppdrag avbrutet av en polis som är övertygad om att det ligger journalistiskt spionage bakom artikeln.