A Bluebird in My Heart
I ett försök att leva ett lugnt, bättre liv hittar en f.d. brottsling en tillflyktort i ett motell som drivs av en ensamstående mamma och hennes dotter Clara. Lugnet och friden han hittar i den trygga hamnen försvinner när Clara attackeras och han tvingas möta sina gamla demoner.