A Flintstones Christmas Carol
När Fred Flinta har huvudrollen som Ebenezer Scrooge i Bedrock Community Players produktion av Dickens "En julsaga" växer hans ego sig stort som en Tyrannosaurus och han börjar bli som den förbittrade gamle snåljåpen han ska porträttera. Men när ridån går ner för pjäsen hjälper Wilma, Barney och Pebbles Fred att lära sig julens sanna mening. Baserad på boken "En julsaga" av Charles Dickens.