A Moment in the Reeds
Leevi återvänder till Finland för att hjälpa sin far renovera sommarstugan. Relationen mellan dem är spänd och Leevi känner klaustrofobi. Det var härifrån han flydde för att söka ett nytt liv i Paris. När Tareq, en arkitekt från Syrien, anländer för att hjälpa till med bygget sätts en annan typ av känslor igång.