A Soldiers Revenge
Den samvetslöse Frank Connor försörjer sig som prisjägare och jagar bort minnena av inbördeskrigets fasor med alldeles för mycket whisky. När två främmande barn desperat söker hans hjälp för att hitta sin försvunna mamma tvingas Frank möta sitt förflutna.