Afternoon delight
En dramakomedi om uttråkade hemmafrun Rachel, vars sexliv med maken Jeff svalnat betänkligt. För att krydda sitt äktenskap besöker Rachel och Jeff en strippklubb, där de möter strippdansösen McKenna. Regi: Jill Soloway. I rollerna: Kathryn Hahn, Josh Radnor, Juno Temple, Jane Lynch m fl.