Alla hjärtans coach
"Avery, en bloggare, var redo att ge upp hoppet om kärleken när hon tar med sin hund till veterinären och träffar veterinären Brenden där. Men Avery vet inte at Brendens fd. flickvän gjorde slut med honom på grund av Averys frågespalt."