Alvin Och Gänget 3
Skepp ohoj, gänget! Alvin och gänget är tillbaka i sitt hittills största äventyr! De bjuder på en flodvåg av riviga rytmer och oförglömlig musik för hela familjen. Alvin, Simon, Theodore och Chipetterna befinner sig på en lyxkryssare och kan inte låta bli att sätta båten i gungning med sitt sedvanliga ekorrbus. Gänget svansar senare runt skeppsbrutet på en avlägsen ö – men upptäcker snart att deras nya tropiska lekplats inte alls är så öde som de trott.