American Ninja 2: The Confrontation
I denna actionspäckade uppföljare skickas Joe Armstrong och Curtis Jackson till Karibien i jakten på försvunna marinkårssoldater. Men först måste de slåss mot vetenskapligt framtagna super-ninjor för att kunna besegra knarkkungen "The Lion".