American Splendor
"American Splendor" sänker ner tittaren i Harvey Pekars liv och syn på världen. Han är arkivarbetare, intellektuell arbetarklass, tvångsmässig samlare och skapare av den inflytelserika, självbiografiska serietidningen "American Splendor".