And Yet We Were All Blind
Claire och Thomas är lyckligt gifta och har två barn. Men när polisen hittar en nyfödd bebis i närheten av deras hem, som de tror är Claires, vänds deras liv upp och ner. Claire hävdar att hon inte visste att hon var gravid, men hur kunde hon inte veta det? När hennes bästa vän och advokat Sophie bygger upp hennes försvar blir moderskapets natur snart den springande punkten i fallet.