Anomalisa
En resa till Cincinncati låter Michael undkomma vardagslivets rutiner, och ett slumpartat möte får honom att inse vad han gått miste om. Kärlek, skratt och ensamhet blandas om vartanat i Charlie Kaufmans kritikerrosade mästerverk.