Another Simple Favor
Stephanie Smothers (Anna Kendrick) och Emily Nelson (Blake Lively) återförenas på den vackra ön Capri i Italien för Emilys extravaganta bröllop med en rik italiensk affärsman. Förutom de glamorösa gästerna kan du räkna med mord och svek som svar på inbjudan till ett bröllop med fler svängar än vägen från Marina Grande till Capris torg.