Arrowhead
Arrowhead är en berättelse om överlevnad bland de avlägsna stjärnorna. Kye är en krigsfånge fast i ett krig mellan två arméer. När han blir erbjuden en möjlighet till frihet, beger han sig av på ett sista räddningsuppdrag, för att bli strandsatt på en ökenmåne när hans skepp kraschlandar.