On Her Majesty's Secret Service
Bond (George Lazenby) arbetar under täckmantel i de schweiziska alperna i detta actionfyllda episka äventyr där 007 blir förälskad i den vackra Tracy Di Vicenzo (Diana Rigg) och kämpar för att förhindra Ernst Blofeld (Telly Savalas) från att iscensätta en plan som skulle innebära att miljontals människor dödas!