Austin Powers: The Spy Who Shagged Me
I det största Austin Powers äventyret hittills måste vår hemliga internationella agent resa tillbaka till det glada 60-talet, för att leta rätt på sin försvunna "mojo" och förhindra att Dr Evil ödelägger världen. Där träffar Austin också CIA-agenten Felicity Shagwell, supersnygg tjej och sexig spion, som får honom fantastiskt motiverad till att väcka libidon till liv.