Avengers Confidential: Black Widow & Punisher
Efter att ha stört ett topphemligt uppdrag grips The Punisher av S.H.I.E.L.D.-agenten och Avengern Black Widow. Chefen Nick Fury beslutar att Punisher och Black Widow ska skickas ut på ett uppdrag för att stoppa Leviathan, en global terrororganisation som planerar att sälja stulen S.H.I.E.L.D.-teknologi till högstbjudande. Nu måste vigilanten och spionen samarbeta för att förhindra att den här teknologin hamnar i fel händer. Världens och Avengers öde ligger i vågskålen.