Bah Humduck!: A Looney Tunes Christmas
I denna underhållande variant av Charles Dickens julklassiker "A Christmas Carol", kräver Daffy Duck, en Scrooge-liknande snål ägare till Lucky Duck Mega-Mart, att hans anställda, inklusive den hårt prövade butikschefen Porky Pig, ska arbeta på juldagen i stället för att tillbringa helgen med sina familjer. Det är dags för Bugs Bunny och andarna från gångna jular (Tweety och Granny), nuvarande julen (Yosemite Sam) och framtida jular (Taz) att se till att Daffy förstår hur fel han tänkt, och rädda julen för Looney Tunes gänget.