Bara jag kan höra
Vi träffar tre hörande tonåringar som har växt upp med döva föräldrar i amerikanska mellanvästern. Tillsammans med andra unga med liknande uppväxt åker de på läger och njuter av gemenskapen med andra CODA (Children of deaf adults).