Barbie i Superprinsessan
Prinsessan Kara blir kysst av en magisk fjäril och upptäcker att hon kan omvandla sig till Super Sparkle, hennes hemliga, brottsbekämpande andra jag som flyger riket runt på jakt efter brott att lösa!