Battlefield 2025
En farlig fånge rymmer för att uppleva friheten, men får istället uppleva en extrem natt av skräck när en fientlig varelse från en annan värld uppenbarar sig i en liten stad i Arizona. Tillsammans med ett gäng campare, en polis och ett kärlekspar måste han bekämpa den okända faran.