Behind Nicky Jam's Íntimo
”Musik är min terapeut, och det här albumet var som terapi för mig”, säger Nicky Jam. Den puertorikanska superstjärnan inom reggaeton förbereder sitt senaste album ”Íntimo” och reflekterar över en 25-årig karriär med många upp- och nedgångar. I den här sällsynta inblicken i artistens privatliv berättar han öppenhjärtigt för Apple Music om sitt debutalbum (som släpptes när han bara var 13 år), sin kamp mot beroende och utmaningarna kring att balansera privatlivet med offentlighetens ljus.