Belief: The Possession of Janet Moses
Under fyra dygn av ren och skär skräck skildras vad som kommit att kallas för Wainuiomata-exorcismen i Belief: The Possession of Janet Moses. Det är en häpnadsväckande, sann berättelse om hur både kärlek och rädsla drev en familj till att oavsiktligt döda en av sina medlemmar.