Beny: Back to the Wild
En rörande dokumentär om dvärgschimpansen Beny som räddas ur fångenskap av Claudine André. Claudine som ägnat hela sitt liv åt dvärgschimpanser tar sig an Beny för att ta honom tillbaka till vildmarken.