Blind Fury
Nick Parker (Rutger Hauer) blev blind och lämnad att dö i Vietnam och var saknad i strid i mer än två decennier. Äntligen hemma ger hans sig ut för att hitta och förlåta sin gamle armékompis Frank Deveraux (Terrance O'Quinn). Deveraux, som tvingas tillverka designerdroger för en korrupt kasinoboss, pratar och försätter sin exfru och sin son i fara. Mitt i allt detta och med hantlangare i hasorna använder Nick sina förfinade sinnen för att fly i en actionfylld strid över hela landet.