Burn Burn Burn
Efter att deras vän gått bort ger sig två tjejer i övre tjugoårsåldern, Seph och Alex, ut på en biltur för att sprida hans aska. De turas om att köra. Och i handskfacket ligger Dan i en plastlåda, och minskar i volym allt eftersom resan fortskrider.